Türkçe Stardoll

Stardoll'u bizimle Türkçe olarak yaşamaya hoşgeldiniz...

23 Temmuz 2009 Perşembe

Azeltin ile Röpörtaj


TS:Merhaba tatlım!İlk olarak röpörtaj teklifimi kabul ettiğin için teşekkürler.
Azeltin: Asıl ben teşekkür ederim cnmİlk sorumla başlayayım.

1-Stardoll senin için ne ifade ediyor?
Arkadaşlık moda yenilikleri ifade ediyor .

2-Stardoll'un eksik yönleri var mı?Neler?
Bence yok ama fazlası var süperstarlık olmasa daha iyi olurdu

3-Stardoll'da Süperstar ve normal üye ayrımı olması sence doğru mu?
Bence kesinlikle doğru değil ayrıcalığı zaten hiç sevmemişimdir

4-Stardoll'da en çok ne yapmayı seviyorsun?
Alışveriş ve chat yapmayı seviyorum

5-Gerçek hayatta, Stardoll'daki me-doll'üne benziyor musun?
Evet benziyor kendime benzetmeye çalışarak yapıyorum
6-Hiç talihli veya CG oldun mu?
Hayır ne yazık ki olmadım ama hak edenler oluyor bu beni daha mutlu eder aslında =)

7-Stardoll'da tanımadığın, görmediğin arkadaşların oluyor.Onları nasıl seçiyorsun?
Bana göre görsemde bir şey ifade etmiyor zaten o kişinin konuşmasından nasıl olduğunu anlayabildiğimi sanıyorum.

8-Ha birde , Çok yüksek bir puandasın, ve ben seni çok popüler olarak görüyorum.Bunu neye borçlusun?
Bilmem ben kendimi popüler olarak görmüyorum ama puanımı çok sd harcamama borçluyum=)9-Son olarak burdan Stardoll üyelerine ne söylemek istersin?
Bence stardoll çok harika bir site bu sitenin kurulmuş olması bizim için büyük şans



Teşekkürler Azeltin ...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa