Türkçe Stardoll

Stardoll'u bizimle Türkçe olarak yaşamaya hoşgeldiniz...

24 Temmuz 2009 Cuma

scamsers ile Röpörtaj




TS:Merhaba tatlım!İlk olarak röpörtaj teklifimi kabul ettiğin için teşekkürler.
scamsers


-Hiç önemli dill tatlım insanlara yardım etmek hoşuma gider=)


TS:İlk sorumla başlayayım.


1-Stardoll senin için ne ifade ediyor?
Stardoll benim için kız çocuklarının boş zamanlarında oynadıkları bir oyun ve eğlenceli bi oyun.


2-Stardoll'un eksik yönleri var mı?Neler?
Bence yok ama bence daha çok normal üyelere kıyafetler olmalı çünkü oyun sıkıcı olur onlar için.


3-Stardoll'da Süperstar ve normal üye ayrımı olması sence doğru mu?
Bence doğru değil ama para verenlerle daha çok ilgileniyorlar bence bu normal çünkü parasız oyun olmaz paraya ihtiyaçları var.


4-Stardoll'da en çok ne yapmayı seviyorsun?Canım arkadaşlarımla vakit geçirmeyi ve alışveriş yapmayı=)
5-Gerçek hayatta, Stardoll'daki me-doll'üne benziyor musun?
Az çok ama ben daha güler yüzlüyüm ve saçlarım daha koyu sarı kahverengi gözüyüm yaşım küçük olması nedeniylede böyle aksesuarlar takmıyorum=)


6-Hiç talihli veya CG oldun mu?
-€vet tatlım oldum 2 kere Birkere C.girl 1kerede albüm tahlihlisi oldum=)
TS:Tebrikler canım…


7-Stardoll'da tanımadığın, görmediğin arkadaşların oluyor.Onları nasıl seçiyorsun?
ben boş arkadaşlık tekliflerini kabul etmiyorum atıkları ve atmadıkları mesajlardan seçiyorum boş arkadaşlık yollayanlar demek ki hiç konuşmıcak öylesine eklemiş oluyor.


8-Ha birde , Çok yüksek bir puandasın, ve ben seni çok popüler olarak görüyorum.Bunu neye borçlusun?Tatlım ben her gün oyuna girip hep birileriyle iletişim kuruyorum alışveriş yaıyorum o yüzden yüksek puandayım=)
9-Son olarak burdan Stardoll üyelerine ne söylemek istersin?
Ne olursa veya kaç yaşında olduğuna bakmadan özenmeden kendilerini dışa vurmaları yeterli olucağınnı vurgularım tatlım çünkü bu sayede ben c.girl oldum=)
Teşekkürler scamsers...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa